دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران skin care  بهترین فرصت برای ثبت نام علاقمندان به این حرفه پرطرفدار آرایشگری زنانه در تهران است.

پوست به عنوان یکی از حساس‌ترین بخش‌های بدن، در زیبایی و جلوگیری از بروز علائم پیری تاثیر بسزایی دارد. برای داشتن پوستی سالم و جوان، نیاز به مراقبت‌های خاصی است. در این راستا، دوره‌های آموزشی مراقبت از پوست برای علاقه‌مندان به این حوزه ارائه می‌شوند. این دوره‌ها شامل آموزش مباحثی مانند تعیین نوع پوست، نحوه استفاده از محصولات مراقبتی، ماساژ و تکنیک‌های مراقبت از پوست می‌باشند.

دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای

همچنین، در این دوره‌ها به شما یاد داده می‌شود که یک فرد چگونه با عوامل مختلفی مانند آلودگی هوا، تغذیه نامناسب و استرس کنار بیاید تا پوست در بهترین حالت ممکن باشد. هدف این دوره‌ها، آموزش تمام جنبه‌های مراقبت از پوست و ایجاد توانایی در شما برای ارائه خدمات مراقبتی حرفه‌ای در این زمینه است. لذا، اگر شما به حوزه مراقبت از پوست علاقه‌مند هستید، شرکت در دوره‌های آموزشی مراقبت از پوست تحت نظر متخصصان مجرب و حرفه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین آموزشگاه برای دوره مراقبت پوست باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران در آموزشگاه های آرایشگری زنانه برگذار میشود . یکی از مهمترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید هنگامی که به دنبال شرکت در یک دوره آموزشی به عنوان مثال پاکسازی و مراقبت پوست هستید، مهمترین نکته، انتخاب یک آموزشگاه مناسب است. برای انتخاب بهترین آموزشگاه پوست، باید به مواردی مانند مدرک دوره، مجوزهای آموزشگاه، تعداد ساعات آموزشی، اساتید آموزشگاه، شهریه دوره، تجهیزات اموزشگاه و … توجه داشته باشید. در این میان، مهمترین فاکتور مربوط به مدرک دوره می‌باشد. هر چه مدرک دوره شما معتبر تر باشد، احتمال ورود شما به بازار کار بیشتر خواهد بود.

بهترین آموزشگاه مراقبت و پاکسازی پوست

دوبانو که یکی از بهترین آموزشگاه‌های تهران است که دارای مجوز فعالیت از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد. مدرکی که در پایان دوره آموزشی این آموزشگاه به دانش‌آموزان خود اعطا می‌شود مدرک رسمی فنی حرفه‌ای میباشد این مدرک  بسیار معتبر و شناخته شده است و اعتبار بین المللی دارد. اساتید آموزشگاه آرایشگری دوبانو ، از بهترین و با تجربه‌ترین اساتید تهران هستند که با استفاده از روش‌های مدرن و کاربردی، به دانش‌آموزان خود آموزش می‌دهند.

دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای تهران

این دوره، توسط آموزشگاه دوبانو ، به صورت حضوری برگزار می‌شود و شامل ۵۰ ساعت آموزشی است که حدود دو ماه زمان می‌برد. شهریه این دوره ۶.۲۲۶.۰۰۰ تومان می‌باشد.

 

سرفصل های دوره های مراقبت از پوست فنی حرفه ای

سرفصل‌های دوره شامل مباحثی مانند:

شناخت انواع پوست
بهداشت فردی و ایمنی حرفه‌ای
سرپرستی سالن
مشاوره با مراجعه کننده
آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی پوست و مو
آموزش نحوه آماده‌سازی پوست مراجعه کننده
آموزش شناخت انواع کرم های پوست و لایه برداری
آموزش شناخت و ساخت انواع ماسک صورت
آموزش شناخت انواع ضد آفتاب و طریقه استفاده از آن ها
اموزش نحوه صحیح هیدراتاسیون پوست
آموزش پاکسازی کامل پوست صورت یا همان فیشیال
آموزش آبرسانی به پوست یا هیدرودرم
آموزش کار با دستگاه میکرودرم و همچنین میکرودرم ابریژن
رفع اسکار و پیگمانتاسیون‌های پوستی
لایه‌برداری و جوان سازی پوست
رفع خطوط سطحی و عمقی پوست
ماساژ صورت و گردن، روش‌های ویتامینه
شناخت و برطرف کردن لک و  آکنه
مراقبت از ریشه مو و پوست سر
دلایل پیری پوست و عوارض پوستی و روش های طبیعی جوانسازی پوست …

دوره میکرودرم ابریژن
دوره میکرودرم ابریژن

با شرکت در این دوره، شما می‌توانید تمام جنبه‌های مراقبت از پوست و مو را فرا بگیرید و در صنعت زیبایی و مراقبت از پوست و مو به عنوان حرفه‌ای ماهر و با تجربه، شروع به کار کنید.

دوره حضوری و عملی مراقبت پوست

دوره حضوری و عملی مراقبت های پوست

تجربه عملی پوست به صورت حضوری بخشی ضروری از دوره است، حضور در آموزشگاه شما را قادر می سازد تا تجربیات ارزشمندی کسب کنید و اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاورید و فرصت کار بر روی طیف گسترده ای از انواع پوست، شرایط و عوامل سبک زندگی که بر سلامت پوست تأثیر می گذارند و بر سلامت پوست تأثیر می گذارند را به کارآموزان کمک می کند. این دوره باعث میشود تا شما مهارت های مشاوره قوی را توسعه دهید.

آموزش حرفه‌ای دستگاه‌های زیبایی در دوره تکنسین

یکی از دوره‌های آموزشی حرفه‌ای در زمینه مراقبت از پوست، دوره تکنسین دستگاه‌های زیبایی می‌باشد. این دوره به صورت حضوری در اموزشگاه دوبانو برگزار می‌شود و مدت آن ۱۶ ساعت می‌باشد که در دو روز برگزار می‌شود. شهریه این دوره ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان است و سرفصل‌های آن شامل:

  • آشنایی با دستگاه الکتروپوریشن
  • آشنایی با دستگاه پلاژن تراپی
  • آشنایی با دستگاه هیدرو فیشیال
  • آشنایی با روش کرایو (ازت مایع)
  • آشنایی با دستگاه آر اف
  • آشنایی با انواع میکرودرم ابریژن و بررسی تفاوت آن‌ها با یکدیگر
  • آشنایی با دستگاه میکرونیدلینگ و درمارولر

این دوره می‌تواند به عنوان یک دوره تکمیلی برای دوره‌های مراقبت و زیبایی پوست و مو در نظر گرفته شود.

مدرک فنی حرفه ای مراقبت از پوست

با شرکت در دوره های آموزش مراقبت از پوست، شما می توانید برای بروزرسانی دانش خود در این زمینه بپردازید و به مهارت های جدیدی دست پیدا کنید. علاوه بر این، دریافت مدرک مراقبت از پوست فنی و حرفه ای می تواند در کسب و کارهای مرتبط با این حوزه مفید باشد و به شما کمک کند تا در این بازار کار موفقیت بیشتری داشته باشید.

برای رسیدن به این هدف، می توانید به آموزشگاه دوبانو مراجعه کنید و با استفاده از تجربه و دانش اساتید حرفه ای و دلسوز این مجموعه، خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید.

عکس مدرک مراقبت از پوست فنی و حرفه ای

عکس مدرک مراقبت از پوست فنی و حرفه ای

بازار کار مراقبت از پوست چگونه است؟

امروزه، سلامت پوست برای بسیاری از مردم، به خصوص بانوان، بسیار مهم است. به همین دلیل، تقاضای مراجعه به متخصصین مراقبت از پوست افزایش یافته است و به همین ترتیب، شغل مراقبت از پوست همواره بازار مشتری دارد. این شغل می تواند درآمد نسبتا بالایی را برای شما به همراه داشته باشد، اما میزان موفقیت شما به میزان مهارت و توانایی شما در این حوزه وابسته است.

داشتن مدرک دوره مراقبت از پوست، به شما این امکان را می دهد که در کلینیک های زیبایی به عنوان مشاور و دستیار پزشک، در داروخانه ها به عنوان مشاور آرایشی و بهداشتی و در سالن ها و آرایشگاه ها به صورت مستقل فعالیت کنید. در این حوزه، می توانید به عنوان یک حرفه‌ای موفق درآمد مناسبی کسب کنید و به مردم کمک کنید تا بهداشت پوست خود را حفظ کنند و از زیبایی طبیعی پوست خود لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *